GuzziDiag

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Marco Jura
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Re: GuzziDiag

Message par Marco Jura »

Elle peut le faire seulement le 31 octobre :mrgreen:
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pado79

Re: GuzziDiag

Message par pado79 »

Et la ou le soleil se couche derrière le mont Fugi.

Image

Ce qui limite les dégâts. :mrgreen:
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guzzi29
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Re: GuzziDiag

Message par guzzi29 »

bonjour a tous


j'ai installe guzzidiag version0.45 avec les câbles qui vont bien (california 1100i ecuP08)

je peux lire toutes les données par contre je n'ai pas d'accès aux fonctions reset erreur ni tps

toutes les fonctions ne sont pas disponibles....

quelqu'un aurai une idée ?
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Marco Jura
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Re: GuzziDiag

Message par Marco Jura »

T'as pas donné assez :mrgreen: :arrow:
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NORGE65
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Re: GuzziDiag

Message par NORGE65 »

Tu es en forme :D
Patrick 65350 Norge GTL 1200 4V noire: 109 000km (achetée à 42 000km)
Norge GTL 1200 2V grise: 167 000km arrêtée pour incontinence (achetée à 23 000km)
LÂ MÔTO Norge GTL 2V noire, roule presque tous les jours avec mon fils: 194 200km (achetée neuve)
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Mandello
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Re: GuzziDiag

Message par Mandello »

Il n'y a pas de reset TPS à faire avec le P8.
Le calage initial se fait mécaniquement selon la méthode décrite dans le manuel d'atelier.
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pauldaytona

Re: GuzziDiag

Message par pauldaytona »

I see there is some confusion about the Delta mapping. Guzzi has a main fuel map and a main ignition map, These are used for the left cilinder. The right one has a mpap that shows difference to the left. So to explain, look at the picture, at 2400rpm/ 41 degree tps. There we have main: 10500, delta 2000, so right is 12500
Besides these two main maps(fuel and ignition) are all other maps correction maps, so they are used depending on circumstance to add or subtract to the main maps. And that can be air/engine temperature, air pressure, warming up, and with 5am ecu a lot more as you can see.

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Marco Jura
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Re: GuzziDiag

Message par Marco Jura »

Hello Paul,
pauldaytona a écrit : And that can be air/engine temperature, air pressure, warming up, and with 5am ecu a lot more as you can see.
Do you mean that there are more maps that TunerPro watch? for 5 am
Thank you for your contribution 8-)
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pauldaytona

Re: GuzziDiag

Message par pauldaytona »

We will never know for shure what maps are all in action, I can only identify the maps you see now, but there are more, but I don't know what they do. But leave most maps alone, unless you know what you are doing.
but if you have a cold running problem, changing the warm up map helps a lot.
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Marco Jura
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Re: GuzziDiag

Message par Marco Jura »

Yes, all very interesting, and I think at Marelli's not possible to have information. Or Marelli sells virgins Central and Guzzi is making programming? Guzzi never communicates information about this ...
But when you read a map with Reader, all content is transferred is not it?
Ex LeMans I , Breva 1100 , Griso 8V , V85TT.
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